تعویض و مرجوعی کالا

ثبت درخواست مرجوعی و تعویض کالا به علت نوسانات قیمتی و تهیه‌ی گوشی مختص به خود کاربر فقط در صورت داشتن مغایرت گوشی با کارنامه سلامتش امکان پذیر است.

تبصره ۱ ) چنانچه کالای خریداری‌ شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی تانک، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد. در صورت گذشت 24 ساعت از تسلیم کالا توسط مامور پست و تیپاکس و عدم اطلاع خریدار به پشتیبانی از راه‌های ارتباطی آنلاین یا تماس با کارشناس اختصاصی امکان تعویض آن وجود ندارد.)

تبصره ۲ ) تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که هولگرام روی محصول مخدوش نشده باشد. همچنین لازم است کالا در بسته‌بندی ارسالی تانک، بدون هیچ صدمه‌ای قرار گیرد.

تبصره ۳ ) در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری‌شده در فاکتور مشتری و تانک با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده تانک خواهد بود و تانک در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

تبصره ۴ ) در صورت تمایل به تعویض محصولاتی که هنگام مزایده تهیه‌ شده‌اند، توجه داشته باشید که قیمت در نظر گرفته‌شده برای دریافت اجناس دیگر، همان قیمت پرداختی در زمان حراج است.

تبصره ۵ ) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام‌ شده توسط مشتری، برای وب‌سایت محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

تبصره ۶ ) خریدار موظف است پس از دریافت سفارش آن را بررسی کند و در صورت داشتن هر نوع اشکال، آن را به تانک اطلاع دهد. در صورتی که کالای خریداری شده نقص فنی داشته باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان تانک بررسی و یا تعمیر شود، تانک مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

 

  • در صورتی که کالا توسط خریدار دچار ایراد شود، شامل هیچ گونه خدمات ضمانت بازگشت از سمت تانک نخواهد شد. تشخیص ایرادات وارد شده، به عهده کارشناس‌های تانک است.
  • تبصره ! درصورتی که نتیجه‌ی تشخیص ایرادات وارده از سمت کارشناس فنی تانک بر این مورد بود که نواقص و ایرادات از سمت کاربر رخ داده است؛ تانک میتواند کالا را به ادرس اولیه ی کاربر برگشت داده و مسئولیت رسید و تحویل کالا بر عهده‌ی خریدار است .
  • اگر آثار بازشدگی و تعمیرات روی دستگاه مشاهده شود و کارشناس فنی و فروش تانک این موضوع را تایید کند، دستگاه قابل استرداد نیست و در صورت استرداد مجدد برای کاربر به صورت پس کرایه، پست خواهد شد.
  • اگر دستگاه در مهلت تست هفت روزه دچار شکستگی، خط و خش و… شود، از پوشش خدمات مرجوعی خارج می‌شود.
  • لازم است جعبه اصلی کالا تا پایان هفت روز مهلت تست، نگهداری شود و از دور انداختن و آسیب زدن به آن جداً خودداری شود.
  • برچسب‌ زدن، نوشتن توضیحات، آسیب زدن و مخدوش کردن جعبه اصلی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین می‌برد.
  • اگر کالا رمز عبور (Password)، آی‌دی (ID)، اپل آی‌دی (Apple ID) یا الگو (pattern) داشته باشد، لازم است گوشی پیش از استرداد به تنظیمات کارخانه بازگردانده شود تا کارشناس‌های تانک امکان بررسی آن را داشته باشند.
  • تانک هیچگونه مسئولیتی در قبال از بین رفتن اطلاعات موجود در دستگاه ندارد.
  • کالا قبل از استرداد باید در جعبه اصلی خود به خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و تمام اقلام همراه مانند کابل، آداپتور، هندزفری، دفترچه راهنما و کارت گارانتی به همراه کالا ارسال شود. 
  • تبصره ! مسئولیت سلامت رسید کالای برگشتی برعهده‌ی کاربر است. و در صورتی که کالای مورد نظر دچار نقص یا عیبی شود؛ گوشی عودت و هزینه با شرکت تانک تسویه خواهد شد.
  • اگر ساکن شهرهایی غیر از تهران، قم، بندرعباس و گیلان هستید، درصورت تصمیم گیری مرجوعی و بعد از هماهنگی با کارشناس فروش، کالا را با پست پیشتاز ارسال کنید و رسید پستی آن را برای کارشناس فروش خود در واتس اپ ارسال کنید.
  • پس از استرداد کالا با پست جمهوری اسلامی ایران، تصویر رسید پستی را در واتس اپ برای کارشناس خود ارسال کنید.
  • در صورتی که کالا شامل ضمانت بازگشت کالا شود، وجه دستگاه از 48 تا 72 ساعت کاری به شماره ی شبا مشتری پایا خواهد شد.
  • بعد از هماهنگی مرجوعی کالا با کارشناس فروش، کاربر نهایت تا 24 ساعت کاری برای مرجوعی و ارسال کدرهگیری مرجوعی فرصت خواهد داشت در غیر این صورت درخواست عودت کالا منقضی خواهد شد .
  • اين وب سايت هيچ مسئوليتي در تامین آگهی‌های بدون کارنامه ی سلامت درج شده در سايت را نمی‌پذيرد و از كاربران گرامی تقاضا دارد از گوشی‌های دارای کارنامه‌ی سلامت خرید کنند.

شرایط بازگشت کالایی که خریدم به چه صورت است؟

۷ روز گارانتی بازگشت کالا چیست؟

۷ روز گارانتی بازگشت کالا شامل چه مشکلات فنی‌ای میشود؟

۷ روز گارانتی بازگشت از چه زمانی شروع میشود؟

 چطور از ۷ روز گارانتی بازگشت کالا استفاده کنم؟

 گوشی را به چه آدرسی باید پس بفرستم؟

در صورت بازگشت کالا شرایط پرداخت وجه به چه صورت است؟

۷ روز گارانتی بازگشت کالا شامل گوشی آکبند نیز می‌شود؟

 چگونه سفارشم را پس بفرستم؟

 شرایط بازگشت کالا به چه صورت است؟

 چند روز مهلت دارم تا سفارشم رو پس بفرستم؟

 درصورتی که بیعانه را پرداخت کردم و سلامت گوشی تایید نشد، بیعانه را به من برمی‌گردانید یا نه؟

سوالات متداول

هزینه ارسال در تانک به چه صورت هست؟

 چطور آگهی ثبت شده توسط خودم را پیدا کنم؟

 شرایط ثبت آگهی در تانک چیست؟

 چگونه بیعانه پرداخت کنم؟

آگهی‌های دارای کارنامه سلامت چه ویژگی‌ای دارند؟

 هزینه کامل سفارش را چه زمانی پرداخت می‌کنم؟

نحوه‌ی قیمت گذاری گوشی کارکرده در تانک به چه صورت است؟

اگر قبل از اینکه کالا به دستم برسد از خرید خود پشیمان شدم چه اتفاقی می‌افتد؟

 درصورتی که بیعانه را پرداخت کردم و سلامت گوشی تایید نشد، بیعانه را به من برمی‌گردانید یا نه؟

 شرایط ثبت آگهی به چه صورت است؟